Norge 19 September 2014 - På campingen

Jag har blivit sjuk nu, väldigt jobbigt ;o Och imorgon ska vi åka iväg till en stuga i Källsjö med mamma, pappa och min bror och ska vara där över helgen. Inte så kul att vara sjuk då. Hoppas att det hinner bli lite bättre iaf. 
 
Satt nu och redigerade dom första bilderna från andra dagen i Norge. 
Jag vaknade klockan 7 på morgonen och kunde inte somna om även om jag inte hade sovit i många timmar. Jag kollade ut genom fönstret för att se om det var fint ute, men jag såg ingenting, var en så tjock dimma. Hoppades att den skulle försvinna tills vi skulle gå upp för det hade inte varit så kul att inte se någonting. Jag gick och la mig igen och lyckades somna om efter ett tag och vaknade när larmet på mobilen ringde. Då hade dimman också hunnit försvinna som tur var och det var helt klar himmel. 
Vi gick runt lite på campingen och fotade vid fjorden och lite dagg i gräset :p Sen fick vi packa våra grejer för vi skulle inte stanna på denna campingen. Gjorde det och sen fick vi fixa bilen eftersom vi hade fått lite problem kvällen innan vi kom fram. Kylarvätskenivån var för låg, men det gick lätt att lösa som tur var! 
Tog några bilder på oss två också innan vi åkte iväg. Hade bestämt att vi skulle ta fler bilder tillsammans för det blir ofta inte så många sånna bilder. 
Vägen vi skulle åka till våran andra camping skulle ta nästan tre timmar egentligen, men det tog åtta och en halv timma istället för vi stannade så mycket :p Hade ju inte bråttom så det var härligt att kunna ta sin tid. Ni förstår nog att det blev en hel del bilder, så kommer dela upp dom i flera inlägg. Här är dom första som jag tog på morgonen innan vi åkte iväg. 
 
Samma ställe som jag fotade stjärnorna på kvällen innan. Det var fint i dagsljuset också :p 
 
Älskar att fota dagg på sånna maskrosfrön :p 
 
Rummet vi sov i. Helt okej. Till och med vatten där inne, brukar det inte vara så ofta i dom billiga stugorna. Fin utsikt hade vi också, men man ser inte det så bra på bilden :p 
 
Och vi :)) Det hade blivit lite molnigt och vattnet var inte lika spegelklart, men fortfarande fint. 
Blev inte så många bilder i detta inlägget, men det kommer komma massa mer! 

Åh vad fint! Daggbilden är ju helt galen haha. Snyggt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Galet fint! inte bara Norge, ni är också jätte fina :)

Svar: Hehe tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Jag får gåshud!! Vill också vara där :))

Svar: Det är verkligen häftigt att vara där! :))
Johanna Fåglund

Ser underbart ut! Och tänk att vi har något så vackert så
Nära inpå!

Svar: Tack! :)) Ja, det känns rätt konstigt :p
Johanna Fåglund

Underbara bilder! Hoppas du får en bra fredag! :D

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Helt underbara bilder!! Du är så sjukt duktig! <3

Svar: Tack så mycket Amanda! :))
Johanna Fåglund

Wow, så fina bilder. Vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Helt magiska bilder, jag vill också bo på den campingen. Daggen på maskrosfröna var fantastisk. Du är så bra på att hitta ljus och harmoni i dina bilder!

Svar: Åh, tack så mycket! :)) Dom flesta campingar är väldigt fina där.
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt fint! Daggbilden skulle bli en kanonfin tavla!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow, så vackra bilder:-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: