I trädet

Idag gick jag igenom mina mappar med djurbilder och hittade några på en snöleopard från i vintras som jag skulle spara på lite, men istället blev dom bortglömda :p Det var några av dom bästa från den dagen, så jag redigerade en av dom nu. Det var så kul att fota leopardungarna som lekte runt i snön. Den ena klättrade upp i ett träd ganska nära där vi stod, kändes nästan som att den skulle kunna ha hoppat ner på oss, men det tror jag nog inte att den kunde :p 
Hade egentligen tänkt åka och fota på Nordens Ark igen nu i höst, men tror inte att det kommer bli av om det ska fortsätta regna såhär. Kanske får bli senare i år, fast det hade varit kul att fota nu bland alla fina höstfärger. 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Jätte fin bild, men reklamen under din bild yajiks! dockor skall vara snälla och se söta ut :)

Svar: Tack! :D Haha, jag har adblock så jag ser inte reklamen :p
Johanna Fåglund

så fin bild! Såg bara en snöleopard på håll när jag var där :(

Svar: Tack! :)) Vad synd ;/ Vi hade väldigt tur den gången med snöleoparderna.
Johanna Fåglund

aha haha vilken tur du har!

Svar: Hade till och med glömt att det var reklam på bloggen :P haha
Johanna Fåglund

Hej Johanna! Jag tänkte fråga dig en sak. Det är så att jag har hört att det finns fint med vattenfall i Gräfsnas och jag såg på din blogg att du fotade vattenfall i Gräfsnas 2012. Jag tänkte bara fråga var vattenfallet ligger? Är det svårt att hitta dit? Jag hittar lätt till Gräfnas, det är bara vattenfallet jag funderar på. För jag vill gärna dit och fota! :) Jättetacksam för svar! Kram

Svar: Hej! Nej, det är inte svårt att hitta till det. Man behöver bara följa vägen åt höger vid parkeringen så kommer man fram till det. :))
Johanna Fåglund

Svar: Okej tack för ditt svar! :)

Så himla fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken fantastiskt fin bild :D Så vackra djur, vill också fota :P

Svar: Tack så mycket :)) Jaa, snöleoparder är så himla fina!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: