I dimman

Redigerade en bild till från den fina morgonen i somras då jag och Tobias åkte ut och fotade lite i dimman. Har flera bilder från det tillfället som jag inte visat innan som kanske också kommer dyka upp i bloggen någon gång. Bra att ha när man inte har några nya bilder :)) 
Läste också idag att One Direction ska komma till Göteborg nästa sommar!! Blev väldigt glad för det. Även om det var två roliga miniresor i somras till Stockholm och Köpenhamn är det rätt bra att dom ska hit nästa gång. Så får man bara hoppas på att man får biljetterna som man vill nu också (eller biljetter över huvud taget :p) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Dimma är en så himla bra effekt! Väldigt vackert fota :)

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Åh alla de bilderna är så vackra!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Isa

Skulle du inte kunna ge några exempel på saker att fotografera som blir bra på bild i naturen ? :)

Svar: Jag tycker att typ allt kan bli bra på bild om man har det rätta ljuset. Har en naturkategori för varje årstid som du kan gå in och kolla :))
Johanna Fåglund

Men åhhh vad fint! Duktig du är!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: