Höstigt

Idag tog jag en lång promenad i Botaniska Trädgården. Det är verkligen jättefint där nu med alla höstfärger! Blev en hel del bilder också såklart. Har redigerat några stycken nu, men jag hinner inte mer så resten kommer en annan gång :)) Man kan ju inte annat än att älska alla höstfärgerna som finns nu.  
 
Blev väldigt glad också när jag såg att dom skrivit om mitt senaste norgeinlägg på framsidan på blogg.se. Lite synd bara att länken inte funkar, så man kommer inte till min blogg. Men tycker det är himla kul att dom väljer att skriva just om mig och mina bilder :))
 
<3
 
Blev väldigt fint när solen kom fram :))
 
Gillar formen på dom här löven, som hjärtan :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Nikon 85mm 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro

fina bilder! Vi får fota i botaniska tillsammans snart!

Svar: Tack :)) Jaa, nu i oktober är det ju hur fint som helst, om ni har tid kan ni ju komma upp någon dag innan alla färgerna försvinner :p
Johanna Fåglund

Visst är det vackert på hösten? =)

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fin den sista bilden är!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Älskar nu när man går ut med kameran och man ser fotograferings objekt åt alla håll! Färgerna blir galet fina! När du är ute och fotar, har du ofta med dig flera objektiv eller kör du med ett?

Svar: Ja, hösten är verkligen kul att fota, synd att den är så kort bara. Man blir lite stressad att hinna med allt man vill fota :p Det är lite olika, ibland tar jag bara med ett för det kan vara jobbigt att bära, men idag hade jag tre stycken med.
Johanna Fåglund

sv Ska nog funka, får se hu vädret ser ut bara :)

Svar: Ja, inte så kul om det regnar.
Johanna Fåglund

Denna årstid är verkligen sååå fantastisk :D !

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt härlig bokeh på vissa bilder och galet snyggt överlag, som vanligt. :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: