Från idag

Idag åkte jag och mamma till änggårdsbergen för att gå på en promenad med Elton och ta lite bilder. Det regnade faktiskt inte för en gångs skull :p Fast det var inte så lätt att gå eftersom det var så mycket vatten och lera på flera ställen på vägen där uppe. På ett ställe fick vi vända om där vägen var helt översvämmad, så vi kunde inte gå hela varvet som vi tänkt, men det gjorde inte så mycket för vi hittade några fina platser att fota på ändå. Här är några av bilderna vi tog :)) 
 
Mamma och Elton :)) 
 
Jag med min fina mössa som duktiga "Stickan" gjort :)) Något av det bästa med hösten och vintern är att kunna ha mössa på sig igen :D 
 
Gillade denna bilden på Elton. Han är så svår att fota som jag nämnt tidigare :p Så blir alltid extra glad när det blir en bra bild på honom :p Han har nog fått syn på något här, brukar stå sådär med tassen uppe då. 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Ljuvliga foton! Å hunden är ju bara för söt!! :D

Svar: Tack :)) Visst är han!!
Johanna Fåglund

Vilken underbart söt hund! :D

Svar: Ja, ellerhur! :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder, skogen ser himla mysig ut! :)

Svar: Tack! :)) På vissa ställen var det fint, men väldigt blött och lerigt.
Johanna Fåglund

Så söta bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, du passar jättebra i mössan :-) och tack snälla för länkningen :-) Jag kommer göra ett inlägg om din mössa och dig någon gång denna veckan. Ha det så bra!

Svar: Älskar verkligen mössan, så himla fin! :D Åh, vad snällt!
Johanna Fåglund

Agneta Algulin

Bilden på Elton är väldigt fin!
Hälsningar Agneta 😊

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: