- - - -

Det forträtter att vara regnigt och tråkigt väder ute, blir inte så mycket nya bilder då. Hoppas inte att alla fina färger hinner försvinna innan vädret blir bättre igen. Redigerade två bilder som jag fotat för ett tag sen som jag inte visat innan. Den första från september och den andra nu i oktober. 
 
Nikon D800 - Nikon 85mm 1.8

Vacker natur :)

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Åh så fina båda två. Jag hoppas också vädret kan bli bättre, sjukt tråkigt med alla fina löv som bara regnas bort.

Svar: Tack :D Jaa, färgerna finns ju ändå bara så kort tid så regnar det bara bort, känns så himla tråkigt ;/
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Å hjälp så fina bilder!! <3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Tycker du tar så grymt fina djur/naturbilder! Ljus, skärpa/oskärpa och färger är alltid outstanding :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: