Tre från Norge

Har fortfarande inte fotat några nya bilder, men jag har ju kvar lite Norgebilder som jag inte lagt upp än. Hinner inte redigera alla bilderna för nästa inlägg nu, men tänkte ge er en liten sneak peek på vad som kommer i nästa Norge-inlägg :)) 
Första och sista bilden har Tobias fotat (men jag som redigerat) och jag tog mittenbilden med min kamera uppställd på stenar (hade inte med stativet upp hit) med intervallfotografering. 
Ikväll ska jag och Tobias hem till mina föräldrar och äta middag för att fira pappa som fyllde år igår :)) 
 
Gillar min kameraryggsäck med galaxymönster :))
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Canon 450D - Tamron 10-24mm 

Superfint Johanna! :)

Svar: Tack Maria :))
Johanna Fåglund

Det var verkligen en snygg ryggsäck. Bilderna var också jättefina :) Det ser verkligen ut som ett mäktigt och fantastiskt landskap. :)

Svar: Ja, jag fastnade för den direkt :)) Tack så mycket! Det är det verkligen!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: