Tre från London

Kollade igenom lite gamla resebilder för någon vecka sen och hamnade inne i min London-mapp från 2010. Fixade till några bilder jag tog då som jag gillar. Tänkte det var passande att lägga upp dom idag för det var den 18de november som vi åkte dit :))
Hade velat åka tillbaka till London igen, gärna på våren eller sommaren då jag bara varit där runt slutet av november/början av december innan. Det är verkligen en fin stad. Hade inte varit fel att gå på en McBusted-konsert där heller till våren ;p 
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 

Riktigt nice bilder!! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snygga!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! Den översta är helt underbar!! <3

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Åh gud vad fina bilder! Får jag lov o spara ner den översta på mobilen o ha som bakgrund...? :)

Svar: Tack!! Ja, det kan du göra :))
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder! Älskar den första!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Snällt, tack! :D

Svar: :))
Johanna Fåglund

Oj, vilket vackert väder ni hade! När jag var där så var det mulet varje dag haha, sen måste jag nog vara den enda som inte vill åka tillbaka till London hehe.. :p

Svar: Ja, vi hade jättetur med vädret :)) Jasså, gillade du inte London?
Johanna Fåglund

jättefina bilder!! min favoritstad :')

Svar: Tack! :)) Hehe ja, det har jag nog listat ut att det är ;p
Johanna Fåglund

Ååh, älskar London! Superfina bilder också. :)

Svar: Det är verkligen en mysig stad! Tack! :))
Johanna Fåglund

Underbart ! Var i London i somras, tyvärr bara under en dag, så hann inte med speciellt mycket fotograferande.

Svar: Tack :)) Det är ju alltid något, men det behövs nog lite fler dagar att utforska staden lite mer :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: