Svartvit

Jag lägger inte ofta upp svartvita bilder, men ibland händer det :p Detta är en gammal bild fotad i Prag 2010 som jag redigerade om igår till Cyberphoto's tävling med temat svartvitt. Gick bättre för Tobias i tävlingen som gick vidare efter första gallringen iaf, det gjorde inte jag :p Synd att han inte vann (han tävlade med denna bilden). 
Jag gillar iaf min bild, inte många av mina bilder som passar bra i svartvitt, men denna är en av dom få som gör det. Är mer nöjd med denna nya redigeringen än min gamla också, så det var bra att jag fick redigerat om den :)) 
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 

Snyggt! Jag gillar dramatiken i den =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow!! Vilken bild, het fantastisk! <3

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Coolt! Som någon annan skrev, den känns väldigt dramatisk! Och jag gillar det. :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: