Sommarbilder

November brukar inte vara en bra fotomånad för mig. Alla färgerna har försvunnit och det är mest bara grått och mörkt, men det brukar bli bättre när julen närmar sig :)) 
Tyckte det kunde passa med lite färgglada sommarbilder såhär nu när vädret inte är det bästa, så här är fyra från i somras. Saknar redan alla färger, men en fin vinter är också kul att fota, så får hoppas på att det blir det. 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Wow vad fina! Duktig du är :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte fina foton. Jag saknar också sommarens alla färger. Men vi har haft en väldigt fin höst och förhoppningsvis så försvinner detta gråa snart å en vinter kommer så vi får tillbaka lite ljus =)

Svar: Tack! :)) Det har regnat så himla mycket under hösten så jag fick inte gjort det jag ville så därför saknar jag sommaren lite extra :p Jaa, vi får hoppas på det :))
Johanna Fåglund

Sandra

Åh, är galet peppad på att ta gravid-bilder med dig. Hoppas att vi får lite snö bara! :)

Svar: Jag med Sandra!! :D Ska bli jättekul vare sig snö eller inte, men hoppas på massa snö!
Johanna Fåglund

Underbara och vackra bilder :-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilka superfina bilder! November är ingen effektiv fotomånad här heller...

Svar: Tack! :D Nej, det har varit en väldigt grå och tråkig månad.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: