Makeup

Nu när jag inte har fotat så mycket har jag gjort lite fler sminkningar istället. Här är en som jag gjorde igår. Tycker det är kul att använda massa olika färger och se hur dom passar med varandra :)) Någon färgkombination ni skulle vilja se? 
 

Så himla fint!!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Svart, mörklila/plommon och silver vore nice att se =D... kanske jäkla enkelt men jag som är SÄMST på allt med smink att göra skulle tycka att det va något iaf! Jag kan det där med färger och färgläran i vanliga fall men när det kommer till smink så blir jag helt nollställd, tycker det är så tråkigt att det blir svårt =)...men tycker om att se sånna som du som kan "trolla" fram något fint av det!
TREVLIG SÖNDAG fröken...

Svar: Det är en färgkombo som jag inte testat innan, så det kan bli kul att göra. Det är ju väldigt fina färger också som passar bra ihop så ska se vad jag kan göra av detta :))
Johanna Fåglund

ohh the makeup are really beautiful!

Svar: Thank you :))
Johanna Fåglund

Läckert!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

så fina ögon och supersnygg makeup!!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Åh vad fint med en färgbomb!

Svar: Tack! :)) Ja, jag älskar att använda massa färger.
Johanna Fåglund

Oj vilken fin sminkning!!

Titta gärna in på min blogg som handlar om smink, skönhetstips och massa mer!

Kram!

Svar: Tack! :)) Det ska jag göra!
Johanna Fåglund

Nää va roligt att du kände dig pepp på detta och du få hojta till när du har trollat fram något snyggt =))... ingen bråtska, hähäää! Du får jätte gärna meddela det så man inte missar, har tyvärr inte den tiden med att ha koll på saker å ting i bloggvärlden. Ha det så bäst så länge, kramen damen...

Svar: Hehe, ska försöka göra den inom dom närmaste dagarna iaf, men jag kan höra av mig när den ligger uppe så du får se :))
Johanna Fåglund

Grymt snyggt :-) Du är så duktig :-)

Svar: Taack! :D
Johanna Fåglund

Wow! Jag gillar vanligtvis inte färger och massa kladd i ansiktet men detta var bara så himla vackert. Är man rätt person att bära upp det så är det ..ja.. just WOW! :D

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Jag tror jag håller på att förälska mig i alla dina olika sminkningar, du är så bra på smink och att komma på härliga färgkombinationer! ヾ(・◇・´ )ノ Vet inte om du gjort något pastelligt med få svarta toner innan, skulle vara intresserad av att se det!

Svar: Åh, vad roligt! Tack :D Nej, det har jag nog inte gjort, men skulle kunna testa det :))
Johanna Fåglund

Hej! Kan du sminka en sport tema? Tillexempel göra en sminkning som är inspirerad av basket som man skulle kunna ha på en modevisning för olika sporter? Kram

Svar: Hmm, kanske hade kunnat göra något av det :p
Johanna Fåglund

hej, jag tycker jag känner igen dig, jag tror vi har träffats förut..känner du igen mig? eller?

Svar: Det tror jag nog inte.
Johanna Fåglund

Sjukt fin sminkning! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fint makeup

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: