Halloween

I lördags var det ju halloweenfest och några kompisar kom hit på kvällen. Jag gjorde blåa och rosa välkomstdrinkar, vi beställde hem pizza och sminkade i flera timmar. Väldigt kul hade vi! Senare gick vi ut till Excet också. Innan vi skulle gå tog vi lite bilder på oss också såklart. Kan ju säga att det inte var det lättaste att få en bra bild på oss alla, haha :p 
Jag har sminkat alla, men några har lagt till lite blod och glitter och så efteråt själva. Fler och tydligare bilder på mitt egna smink kommer i ett annat inlägg :)) 
 
Maria, Elin, Camilla (bakom). Jag, Pernilla, Lisa (framför)
 
Lisa och jag :p 
 
Lisa - Någon lite övergiven brud. 
Elin - Vampyr
 
Pernilla - Billy the puppet 
Maria - En mentalpatient med tvångströja
 
Jag - En förfryst Elsa-inspirerad grej :p 
Camilla - Häxa 
 
Och avslutar med en bild på mig och Pernilla :)) 

Vad fräcka alla är! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: