Första Advent

Haft en jättebra födelsedag idag! Började med att jag och Tobias åkte ut en sväng till havet med Elton. När vi kom tillbaka åkte vi med mamma och Viktor till julmarknaden i Haga, mysigt, men inte en av dom bästa julmarknaderna jag varit på :p Vi köpte med oss fika hem som vi åt innan jag och Tobias gick hem till oss och började julpynta. Så nu är det fint och juligt hemma hos oss. På kvällen åt vi på restaurang med familjen, jättegod mat! Fint väder på detta också, fast väldigt kallt. Och nu ska jag lyssna på McBusted's nya album på spotify som dom släppt precis nu :D Hade inte kunnat haft en bättre födelsedag :)) 
Och sen är det ju första advent också, så nu ikväll tände vi första ljuset, så mysigt nu när julen närmar sig! 
 
Våran fina ljusstake. Ligger massa röda, gröna och silvriga minikulor i runt ljusen som man inte ser så bra i denna vinkeln. 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: