Älgbebisen

Idag tog jag med Elton på en promenad i slottsskogen. Gick runt i en timma och tittade på några av djuren. Visste inte riktigt hur han skulle reagera på djuren, men han var så duktig. Han verkade väldigt intresserad av några gäss, men pingvinerna brydde han sig inte ens om :p 
Älgarna verkade han gilla också, han satt snällt och tittade på dom och tryckte huvudet mot staketet. Jag hade glömt av att älgarna hade fått en bebis för typ två månader sen, jättesöt var den. Hade med mig kameran, men tog bara bilder på älgbebisen. 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Aaw, så söt! <3

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

så söt!1 Fina bilder också :))

Svar: Ja, ellerhur! :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åh, vilken söt :-)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Men åååh vilken söt! I höst har jag faktiskt inte sett någon älg när jag är ute och rider ännu :o Knappt sett några hjortar heller för den delen.. Undrar vart dem tagit vägen haha.

Svar: Ja, den var verkligen jättesöt! Jag brukar typ aldrig se älgar, men det kanske är för att jag bor i stan :P
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så söt :)

Svar: :D
Johanna Fåglund

Otroligt söt :)

Svar: Ja, ellerhur :))
Johanna Fåglund

Så söt!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Vilken söt älgkalv=)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh så söt!

Svar: Ja, visst är den! :))
Johanna Fåglund

Nej va söt!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Älgar är såå fina tycker jag, förstår varför det är en Sverige sevärdhet ;)

Svar: Det tycker jag också! :))
Johanna Fåglund

En sådan söt älgkalv!

Svar: Ja, ellerhur :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Nemen åh så söt!

Svar: Ja, visst är den :))
Johanna Fåglund

Så söt :D

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Så otroligt söt! :-)

Svar: Ja, visst är den :))
Johanna Fåglund

Så söt! :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt! Häftigt att få komma så nära en älgkalv. *avis* ;)

Svar: Ja, det var kul att få se en på lite närmare håll, fast det är ju alltid mycket roligare att se dom ute i det vilda än såhär :p
Johanna Fåglund

Ja såklart! :)

Min gamla lärare har VARJE dag sedan kalven fötts gått dit, tagit en bild och lagt upp den på facebook, så jag har följt hela utvecklingen vid detta laget, lite småroligt! Haha :)

Svar: Åh, det låter som en rolig grej :)) Jag hade velat se den när den var mindre, men jag glömde gå dit :p
Johanna Fåglund

Wow, vilka bilder :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: