20%

Igår åkte jag och köpte en ny skrivare, min gamla ville inte skriva ut längre. När jag väl fick kopplat ihop den med datorn (trådlöst som tog sin lilla tid :p) och testade att skriva ut är jag hur nöjd som helst! Bilderna blev alltid så mörka med min förra, så jag fick alltid ljusa upp dom jättemycket innan jag kunde skriva ut, men nu blir bilderna som dom ska och det går mycket snabbare också :D  
 
För att fira detta tänkte jag ha 20% på mina utskrifter i A4 och A3 ända fram till 24 december. Kanske en bra julklapp till någon? :p För priser och så kolla hemsidan! Där har jag även massor av bilder att välja mellan (såklart går det bra att få någon som finns här på bloggen också). 
Hör av er till mig på min mail ifall ni är intresserade av någon bild, [email protected] :))
 

Vad roligt! Pappa har faktiskt köpt en ny skrivare och jag funderar på att testa den någon dag, verkar vara 1000 gånger smidigare att kunna skriva ut bilder hemifrån än gå och fixa det i en fotobutik. :P

Svar: Ja, det är en fotoskrivare också, så bilderna blir jättebra! Vad kul, ja det är mycket bättre att kunna skriva ut själv.
Johanna Fåglund

Men åh, så fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad heter skrivaren? Roligt att du blev nöjd med ditt köp :)

Svar: Canon PIXMA iP8750 heter den :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!! <3

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Du är så begåvad, vackra bilder som tusan!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

SKitsnygga bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Anonym

Älskar den första bilden, så himla fin

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vilka objektiv har du använd till dom 2 första bilderna :)?

Svar: Jag har använt Nikon 50mm 1.4 till båda dom :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: