L

I fredags när det var så himla varmt ute åkte jag och Lisa till Botaniska trädgården på kvällen för att fota porträtt i motljus. Såklart gick solen i moln en liten stund efter att vi kom dit, så det blev inte sånt motljus jag ville, men det blev ändå bra. Det är så kul att ha Lisa så nära så vi kan fota när som helst och hon ställer alltid upp när jag frågar :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Grymt snygga bilder! Roligt att ha någon som alltid ställer upp, jag är nog lite för blyg för att fråga om sådant haha. :)

Svar: Tack så mycket! Det är jag med, men Lisa är min brors flickvän, så vi umgås väldigt mycket :))
Johanna Fåglund

Det är ju lite Winwin när jag hänger med dig :D
Snart är vi längre ifrån varandra :( men ändå nära (a)

Svar: Hehe jaa :p ungefär 500m längre ifrån ;o
Johanna Fåglund

utrolig fine bildet! Hvilket objektiv har du brukt her, og bruker du noen andre former for utstyr (feks reflektor)? :)

åh så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: