Imorgon

Imorgon åker jag iväg till Sicilien med mamma och pappa och ska vara där i en vecka. Ska bli så härligt och roligt! Jag vann ju en resa för 6000kr och ett objektiv i början av året, så det är min vinst som jag använder till denna resan. 
Det är ju så fint på Sicilien med bergen, vulkanen Etna och det turkosa, klara vattnet. En dag ska vi hyra en bil och åka runt lite på ön, hur kul som helst. Jag och mamma har pratat i flera år om att åka dit, så nu blir det äntligen av :))
Nu är det bara packningen kvar :p 
 
Bild från Grekland 2011. Tobias som fotat.
Inte så ofta jag visar bilder på min tatuering, men den är en av anledningarna till mitt bloggnamn :p  

Så härligt! Hoppas ni får en underbar resa :)

Svar: Ja :)) Tack!
Johanna Fåglund

Oj så skoj! Hoppas ni får det super kul! :D

Svar: Ja, det kommer vi säkert! :))
Johanna Fåglund

blev så himla inpirerad av din blogg! Riktigt fina bilder :)

Svar: Åh, vad roligt! Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad härligt!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Haha, nu blev jag super sugen på att resa jue :)

Svar: Hehe :p
Johanna Fåglund

Sicilien är underbart! Hoppas ni får en bra resa! :)

Svar: Ja, har hört det så det ska bli kul att komma dit :))
Johanna Fåglund

Nä gud vad fuskit! Hoppas ni får det underbart! :D

Svar: Hehe :)) Tack! Det får vi säkert.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: