21 April 2014

Nu har jag fixat dom sista bilderna från när jag var i Källsjö. Denna dagen åkte jag med ut i båten tidigt på morgonen, men jag orkade inte åka med så länge, så dom släppte av mig efter en stund. Det var fint ljus så jag gick tillbaka till stugan och hämtade mitt macro och var ute och fotade lite. 
Senare på dagen skulle vi åka hem igen. Hade en bra påskhelg med familjen i Källsjö :)) Tycker om det stället, så mysigt och vi hade sån himla tur med vädret också! 
 
Fotade en sista spindelbild på altanen också :p 
 
Gick förbi ett träd och såg en fjäril bland blommorna, det var fint :)) 
 

så fina bilder!! Gillar den första på fjärilen väldigt mycket :))

Svar: Tack Alma! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder på fjärilen :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

SÅ fiiiina bilder ^^... ska föröska komma ihåg dig(känns dock att jag har varit här innan. bild stilen känns bekant) så man en dag när man har tid nog att kunna sätta sig å glo på fina fotografier på nätet! Något som är ytterst sällan förekommande hos mig, alltid fullt ös medvetslös *smail*

Ha en bra vecka iaf...

Svar: Tack så mycket! :)) Åh, hoppas du får lite tid över någon gång då :p
Johanna Fåglund

Åh korten på fjärilen var väldigt fina! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Den spindelen var tom lite söt :P

Svar: Haha :p Jag tycker att den ser jätreläskig ut.
Johanna Fåglund

Fin blogg och fina bilder! Vilken läskig spindel! :s

Svar: Tack! :)) Ja, riktigt äcklig!
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder. Älskar den första med bryggan, så himla vackert!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Vart skulle du helst vilja resa?

Svar: Tack! :)) Just nu vill jag helst till Sicilien och det ska jag om ca en vecka.
Johanna Fåglund

inte börja med små söta blommor och sen slänga in en spindel mitt i allt... ;) Vackert som vanligt!

Svar: Haha :p Tack!
Johanna Fåglund

Fruktansvärt fina de bilderna med blommorna och fjärilen :D

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Hur fina bilder som helst!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! Gillar macro flugan & spindeln:) hade man sett spindlar på det sättet hade man kanske inte hoppat en meter när de springer fram:p

Svar: Tack! :)) Hade man sett spindlar såhär hade jag sprungit så långt ifrån jag bara kunde :p
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Dem på fjärilen var fantastiska! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vilken lyx att få fotografera en Påfågelöga i ett sånt vackert blomträd! Den första bilden är jättefin!

Svar: Ja :)) Det var synd att jag inte kunde komma lite närmare bara för trädet var inne i en trädgård, så jag har fått beskära bilderna rätt mycket. Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: