Vår på riktigt

Nu är det verkligen vår på riktigt! Både igår kväll och idag har jag och Tobias varit ute på två långa promenader, så nu har jag lite skoskav :p Man behövde inte ens en jacka eller tjockare tröja på sig idag, utan man kunde gå i linne :)) Så himla härligt! Sen tog jag några bilder på ett träd i våran trädgård som fått lite blommor nu. Älskar våren! :D
Ikväll ska jag och Tobias gå på bio och se Captain America, ska bli kul. 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 

Det är så underbart !!! :D

Svar: Ja, verkligen! :D
Johanna Fåglund

Det är verkligen galet varmt just nu. Sprang runt och fotograferade idag och hade liksom tröja och skinnjackan på mig bara och blev svettig. Härligt! Hoppas det får hålla sig såhär nu. Fin bild förresten.

Svar: Ja, så härligt! Verkar som att det kommer fortsätta såhär i veckan, iaf här :))
Johanna Fåglund

Ja, visst är det underbart! :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: