Tiger :))

Här är en till bild från när jag var på Nordens Ark i januari. Har en del bilder som jag är nöjd med som jag inte visat, så det kommer väl någon bild lite då och då :p 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

Superfin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Aww!

Svar: :))
Johanna Fåglund

Så vacker bild och vilket fantastisk djur.
Älskar tigrar :)

Svar: Tack :)) Jag också!
Johanna Fåglund

ÅH jag bara älskade denna. Blev supersugen på att fotografera djur nu ju :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Älskar tigrar!! Underbar bild=))

Svar: Jag med! Tack :))
Johanna Fåglund

Herregud va söt *__*

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Dina bilder på djuren är så fina och jag blir sugen på att åka till en djurpark för att fota djur, men känns som att jag behöver ett lite bättre zoom-objektiv först, har 55-200.

Svar: Tack så mycket! :)) Det tycker jag du borde göra, har man tur är inte djuren allt för långt bort. Innan jag köpte mitt 70-300 för ett år sen använde jag oftast ett 85mm på djurparker, ibland 18-135 och det funkade bra för det mesta. Sen kan man beskära bilderna för att komma närmare :))
Johanna Fåglund

så fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vilken sötnos! ^^

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Riktig fin bild! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jag älskar alla dina djurbilder, så fruktansvärt duktig är du! Skulle du kunna ge några tips, vad man ska tänka på när man fotar djur samt lite om bra inställningar att ha på kameran? Det skulle verkligen vara jättesnällt om du kunde göra det!

Svar: Tack så mycket! :)) Har en frågestund på bloggen nu och ska precis svara på frågorna i ett inlägg, så jag tar med denna frågan där.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: