Nyckelpigan

Hittade en nyckelpiga ute i trädgården när jag var ute med Elton förut. Känns verkligen som vår nu :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

gud vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar plats den valde att sätta sig på också! ;)

Svar: Den fick lite hjälp ibland ;P
Johanna Fåglund

Så härligt vårtecken, kram

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Åh jättefina bilder! Någon nyckelpiga har jag inte sett till ännu :)

Svar: Tack! :)) Inte så ofta man ser nyckelpigor längre tycker jag ;o
Johanna Fåglund

vilka fina bilder, skulle också vilja fånga en nyckelpiga på bild! :-)

Svar: Tack! :)) Det har jag med velat länge nu, så det var kul att hitta en :p
Johanna Fåglund

Fina bilder ;)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder. Vill också ha det objektivet!

Svar: Tack :)) Det är riktigt bra (förutom den detaljen att mitt var trasigt :p).
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men så söt! :)

Svar: Ja :)) Om man inte zoomar in på den för mycket :p
Johanna Fåglund

Så otroligt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fint !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefin bild =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

får verkligen inspiration av att kolla i din blogg! och ditt inlägg om stjärnfotografering hjälpte mig mycket när jag lärde mig själv att göra så det så tack så hemskt mycket :)

Svar: Så himla roligt att höra :D Jättekul att det hjälpte dig :))
Johanna Fåglund

så fina bilder !!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ljuvliga bilder och så fint med gula blommor ihop med den söta Nyckelpigan! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åh vad underbart fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: