Från tråkigt till fint

Det var fint, disigt ljus ute idag innan solen skulle gå ner så jag bestämde mig för att åka ut till havet för att kolla om det blev någon fin solnedgång. När jag kom dit var det mycket mer dimma än här hemma, så det var bara grått och tråkigt. Kände inte ens för att gå ner till vattnet, men jag gjorde det ändå ifall det skulle bli bättre. Efter en stund började det komma mer och mer färg tills det blev helt rosa/rött borta på himlen och det var väldigt fint med speglingen i vattnet. Så det var värt att gå ur bilen och vänta en stund :)) 
 
Såhär såg det ut från början, inte så jättefint.. 
 
Sen kom det fina färger och lite fin dimma kom fram över vattnet och gäsmattan. 
 
Så fint var det! :))
Har ännu fler bilder som kommer komma upp också. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

åh så fint!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hjälp så fint! Tycker de "tråkiga" bilderna är jättefina också haha.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

WOW! Love!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

WOW vad fint! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Helt magiskt fint ju! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackert :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow, så grymma bilder. Vackert värre liksom

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men gud vad fint! Beautiful

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh så underbart!! :) Riktigt fina bilder.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Har kollat runt på din blogg och hemsida och det är underbara bilder du tar! Undrar vilka inställningar du har när du fotar stjärnhimmel ? (de bilderna alltså! Magiska!!) Och objektiv m.m om det har stor betydelse. Har själv en nikon 55-200mm.

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra :D Jag har ett inlägg där jag beskrivit hur jag fotar stjärnor, du hittar det här: http://stargirlphoto.blogg.se/2013/september/att-fota-stjarnor-2.html
Johanna Fåglund

Underbara bilder! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: