Månadssten - Juni

Idag har jag gjort sminkningen för junis månadssten som är pärla. Har redan gjort hälften av alla stenar nu, känns ju som jag precis har börjat :p 
Det är inte så rolig färg på denna månadsstenen, så har inte sett fram emot den så mycket. Har ju redan gjort en i vitt tidigare i år också. Men tycker ändå att det blev bra till slut, bättre än den förra vita. Hade massa glitter som inte syns så bra på bilden, fast det glittrade fint på riktigt :)) 
 
 

Jättefint! Gillar verkligen detta Make-up-temat :D

Svar: Tack! Kul att du gör det :)) Det är väldigt roligt att göra dom också :p
Johanna Fåglund

RIKTIGT coolt gjort, satan vad bra du är, tror jag hittat en sminkblogg att följa!!! :D tack

puss

Svar: Åh, tack så mycket! :D Lägger inte upp sminkningar så jätteofta, men det dyker upp lite då och då :p
Johanna Fåglund

superfint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

WOW, det där var verkligen fint!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vackert:D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättevackert :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: