Fem år sedan!

Idag tänkte jag lägga upp några gamla bilder från en resa som jag gjorde med två av mina kompisar, Sandra och Pernilla. Det var precis innan jag hade börjat med bloggen, så jag har inte lagt upp några bilder här från det (kanske nån enstaka). Idag har det gått hela fem år sedan som vi åkte dit, helt knäppt vad tiden går! Därför vill jag nu lägga upp några bilder från det här på bloggen, tycker det är kul att kunna kolla tillbaka på. Två veckor var vi i Alanya och det var en väldigt bra resa :)) 
Och imorgon ska vi fira Pernilla som fyllde 25 igår :D 
 
Det första vi gjorde var att bli lurade att klappa en kamel och fick betala massa pengar :p 
 
Och sen badade vi i solnedgången! :)) 
 
Sandra och jag 
 
Vi åkte på en utflykt och jag och Pernilla badade i den kalla floden :p 
 
Jag 
 
Var första gången jag testade mitt undervattenshus till kameran också :)) Var för dåligt vatten i havet, men det var kul i poolen också :P Här är jag och Pernilla. 
 
Tycker denna är väldigt fin på Pernilla :)) 
 
J
Blev lite porträtt i solnedgången en kväll också :)) 
 
Så avslutar jag med denna på mig och Sandra :)) 

Så himla fina och härliga bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vill verkligen ha värme, känns ju som om de e höst här :|

Svar: Ja, nu är det verkligen jättetråkigt väder ;o
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: