1 Juni

Idag var jag i slottsskogen och spelade minigolf med några kompisar. Var jättelängesen jag spelade det sist, men det var roligt och gick ganska bra för mig (i början iaf :p), slutade på en delad fjärdeplats och Pernilla vann. Var riktigt varmt också. Efteråt gick jag till botaniska för att fota lite innan jag skulle hem, men hann inte vara där så länge innan det började åska och såg ut att det skulle bli regn när som helst. Blev hämtad av pappa och på vägen hem kom regnet så det var tur att jag inte gick hem som jag tänkte först :p 
Blev inte många bilder, men här är en iaf :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Cool!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken mysig dag :)

Svar: Ja, det var det :))
Johanna Fåglund

Jätte häftig bild=)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild och låter so en mysig dag! Grym blogg du har!
Kolla gärna in min mode, livsstil och fotografi blogg... Idag med DIY, hallon och sol ;)

Svar: Tack! :)) Ja, det var det! Det ska jag göra :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! (: Och kul med minigolf ju! Det var hundra år sedan jag spelade det också, får bli ändring på det i sommar (:

Svar: Tack! :)) Ja, det var kul! Man spelar det alldeles för sällan :p
Johanna Fåglund

fin bild! hur har helgen varit :)? kram!

Svar: Tack :)) Den har varit bra.
Johanna Fåglund

Häftigt! Och kul med minigolf! :)

Svar: Tack :)) Ja!
Johanna Fåglund

Vacker bild, som alltid! :) Tur att du hann in i bilen innan regnet, är så hemskt när man blir överraskad av en ordentlig regnskur när man är ute med kameran och av någon anledning inte tagit med sig sin kameraväska. (hänt mig såå många gånger) :p

Svar: Tack :D Hehe jaa. Jag hade iaf kameraväskan med mig, men hade inte vart så kul att bli helt blöt ändå :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: