Våran nya utsikt - Timelapse

Idag har vi gjort en hel del i lägenheten. Var en dörr från köket in till sovrummet som vi inte ville ha kvar, så den har pappa satt igen nu. Jag och Tobias har börjat måla. Det var gult i köksskåpen, så vi målar dom vita (vääldigt mycket jobb). Sen målade jag om balkongdörren som också var lite gul, men nu är den vit och fin. Kommer måla om väggarna i köket och sovrummet också, i sovrummet ska även en tapet upp på en av väggarna. Kommer bli väldigt bra när allt är klart! 
Medan jag och Tobias stod och målade förut satte jag kameran i vardagsrumsfönstret och gjorde en timelapse. Var så fint på himlen med solstrålarna. Skrev ju igår att vi har en bra utsikt från lägenheten :)) 
 
 
Glöm inte att ändra kvalitén till 1080p så blir det mycket bättre. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm

Så vacker utsikt ni har! Underbar himmel. :)

Svar: Ja, det är väldigt fint, speciellt i solnedgången :))
Johanna Fåglund

Snygg timelapse!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh va vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbart!

Svar: Ja :D
Johanna Fåglund

Coolt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: