Så söt!

Här är några fler bilder från Borås Djurpark. En liten orangutangunge som lekte, hur söt som helst :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Vilken sötnos :)

Svar: Ja, visst är den :))
Johanna Fåglund

Vilken söt. Jag ska nog till Borås djurpark idag:)

Svar: Vad roligt! :))
Johanna Fåglund

Men alltså åh så söt! Första bilden är ju helt fantastisk!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Åhh <3

Svar: :D
Johanna Fåglund

Så söta de är!
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: Visst är den :))
Johanna Fåglund

gud vad snygga bilder!!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Men åh, så söt! :D Kram

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Sally

Vilka otroligt fina bilder du tagit! Den första bilen är ju bara för underbar!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh vad söt! :)

Svar: Ellerhur! :))
Johanna Fåglund

Åh så himla söta bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men åh jag döör lite vad söt. :D

Svar: Ja, så himla söt :))
Johanna Fåglund

Så himla söt, jättebra fotat! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vilken sötnos!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Så sjukt söt! Jätte fina bilder du fick på den :) Älskar den första!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Bli orangutangfadder! ;)

Svar: Hehe aa, kanske får bli det :p
Johanna Fåglund

Otroligt söt! och jättefina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej hej! Vilken fin blogg du har :). Kika gärna in på min blogg. Kram!

Svar: Tack! :)) Det ska jag göra!
Johanna Fåglund

fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så söta!

Svar: :))
Johanna Fåglund

Men åh så söt ♥

Svar: Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

Så himla söt! :)

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Shit vilka bra bilder du tar!
Hur gjorde du din header? den är huur fin som helst :)

Svar: Tack så mycket! :D Oj, svårt att förklara. Har flera olika bilder som jag "suddat ihop", olika penslar har jag använt och så. Kan inte förklara :p Men roligt att du gillar den!
Johanna Fåglund

så söta

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Så söta!

Svar: :))
Johanna Fåglund

vilka fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken sötnos! :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

helt otroligt vilken härlig blogg du har :)

kram på dig och hoppas du haft en bra dag!!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Amanda

Men guud vad söt!!!❤️ jag älskar verkligen djur! Dem är mitt liv! Jag har 6 egna husdjur, hihi. Snälla kolla in min blogg!

Svar: Ja, den var jättesöt! Oj, det var en del :p
Johanna Fåglund

Ååh va sööt har alltid velat ha en liten apa!

Svar: Haha, ja, så himla söt! Man ville ta med sig den hem!
Johanna Fåglund

Nämen gud vilka supersöta bilder :-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Minen på andra bilden är helt underbar! Så himla bra fångat :D
Har alltid tyckt att det är lite Skalle-Per över orangutangungar ^^

Svar: Ja :)) Haha det har du rätt i :p
Johanna Fåglund

Guuuuud så söt ;D!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: