Häftigt ställe

Redigerade en bild (eller två som jag satt ihop på höjden för att få med mer) från när jag och Tobias var i Norge förra året. Gick en jättejobbig väg upp för ett berg till en grotta med vattenfall i. Var ett väldigt häftigt ställe, men lite läskigt att gå/klättra i den kolsvarta grottan (tur man har bra lampor på mobilerna). Något som jag skulle vilja göra om igen någon gång. Vill åka till Norge detta året med, men tror inte att jag kommer kunna det. 
Här hittar ni alla bilderna jag lagt upp från den norgeresan.
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Jag åker till Norge imorgon, Geiranger och så :D

Svar: Åh, kul! Har också varit i Geiranger. Det är verkligen hur fint som helst!
Johanna Fåglund

Var någonstans i Norge var det? Blir själv sugen på att nån gång ta mig dit. Fin bild förresten :)

Svar: Trollkirka hette detta stället. Typ några mil ifrån Åndalsnes. Tack :))
Johanna Fåglund

Grymt fint ställe och bild!
Var också i Norge förra året, nån vecka innan dig och några gånger på samma ställen som dig, va kul å se dina fina bilder därifrån när man själv precis vart där också, jag var typisk turist och tog mest med mobilen ;)

Svar: Tack! Det är så kul att se andras bilder från ställen man själv har varit på :))
Johanna Fåglund

UNDERBAR BILD! Helt klart en 10 poängare!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefin bild!! Blir så sugen på att åka till Norge när ser dina Norgebilder!

Svar: Tack! :)) Norge är verkligen galet fint!
Johanna Fåglund

jättevackert! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow! :O

Svar: :))
Johanna Fåglund

Cool bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

oj, jättefint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt häftig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: