Flytt :))

Denna dagen har jag och Tobias väntat på i två månader nu. Vi fick nyckarna till våran lägenhet och ska äntligen flytta ihop :)) Den ska bara fixas till innan vi flyttar in, så det kanske tar någon vecka, men det ska bli väldigt roligt! 
Gillar verkligen att vi ska bo ganska högt upp med en bra utsikt mot väst. Så det kommer nog bli en del utsiktsbilder med fina solnedgångar och förhoppningsvis blir det lite mer nattåska och då kommer jag äntligen ha en bra utsikt :D 
 
Får se hur mycket tid över till att redigera bilder jag får nu medan vi fixar iordning och flyttar, men ska försöka hinna uppdatera bloggen då och då :))
Här är en bild från helgen iaf. Vi stannade en stund när vi var ute med bilen och fotade solnedgången. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm

Superfin bild! Grattis till lägenheten! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fantastiskt fin bild och grattis till lägenheten! Låter så mysigt att få bo ihop med sin pojk/flickvän. :)

Svar: Tack så mycket! :)) Ja, det ska det bli!
Johanna Fåglund

Wow så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så roligt för Er :) grattis

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

åh va kul att ni ska flytta ihop :D

Svar: Ja! :D
Johanna Fåglund

Så himla roligt! :D Grattis!

Svar: Jaa, tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, vad roligt !!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh va mysigt, hoppas ni kommer trivas bra i eran gemensamma lägenhet :)

Svar: Ja :)) Det kommer vi säkert.
Johanna Fåglund

Helt otroligt vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackert

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: