Fler fina ställen

Jag fortsätter att lägga upp lite Norgebilder. Denna gången från våran första resa i maj 2012. 
Vill inte sitta vid datorn så mycket just nu eftersom jag har sån huvudvärk hela tiden. Var på vårdcentralen idag och fick lite nya tabletter så jag hoppas att det blir bättre snart. Orkar därför inte redigera några nya bilder, så det får bli gamla så länge. Men vem gillar inte norgebilder? :p Bilder från hela resan finns här
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm / Nikon 50mm 1.4

Hör inte till inlägget men har du några tips på fina ställen runt om i Västra Götaland? Något som fastnar lite extra bra på bild? :))
Fina bilder i inlägget också förstås, Norge har en fruktansvärt fin natur!

Svar: Hmm.. Vet nog inga speciella ställen direkt så runt omkring. Fast Ramhultafallet borde man besöka om man vill fota vattenfall (det ligger lite utanför kungsbacka, så det är ju halland). Tack :)) Ja, Norge är riktigt fint!
Johanna Fåglund

Åh vad vackert, Norge får man nog ta och försöka åka till snart! :)

Svar: Ja, tycker jag du ska göra ;p
Johanna Fåglund

Helt sjukt vad duktig du är på att ta bilder och redigera! Jättefint!!! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: