Vilken vinterbild?

Vilken vinterbild av dom här under tycker ni mest om? Behöver hjälp med att välja en bild, men tycker det är så svårt :p 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6

1 och 2!

Svar: Okej, tack :))
Johanna Fåglund

nummer 6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina allihop, men mina favoriter är 4 och 6

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

de två sista tycker jag, kram!

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

Den nästsista...

Svar: Okej, tack :))
Johanna Fåglund

Nr. 5 är ljuvlig! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

4 och 5 gillade jag verkligen!:)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Anonym

4 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

2 och 4 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

1 och 6! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Zandra

Nummer 5! Den bilden säger verkligen nåt och är lite mystisk, man undrar vad som finns längre bort och vem som gått där :-) Som nummer två tycker jag sista bilden :-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

2 och 6 :)

Svar: Okej, tack :))
Johanna Fåglund

3, 4, 5 tycker jag bäst om ^^

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

isabella

1 eller 5 :)

Svar: Okej tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Gillar 2an bäst :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Första och sista! Väldigt vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh så fina!! Favoriten är nog nr 3 :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jag tycker nog den fjärde :D men alla är jättefina :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Nummer 1 och nummer 6 är de som tilltalar mig bäst. Alla bilder är för övrigt jättefina!!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

1 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Alla är vackra men mina favoriter är den andra från toppen och den näst sista! Den näst sista är min absoluta favorit! :O)
Ska du vinna någon tävling igen?

Svar: Tack så mycket! Haha ja, försöka iaf :p Det är Nordens Ark som håller i den, man vinner gratis inträde under 2014 :))
Johanna Fåglund

Tycker 2:an eller 5:an :)
Men de är alla jättefina!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Nummer 2! :))

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Heeelt jävla underbara foton!!!!!!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Herregud så svårt. Men jag gillar nog 4:an bäst :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Matilda

Jag tycker att antingen 1, 2, 3 eller 6 är finast. Väldigt fina bilder! :)

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

Nummer 1 eller 3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

1 :)

Svar: Okej, tack :))
Johanna Fåglund

1, 4 och 6 :) Super fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Älskar din nya header! :D
Jätte fina bilder i inlägget oxå :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

fina bilder! och din header är så snygg!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Sara

Alla bilder är verkligen jättefina men om jag måste välja mellan någon så tycker jag nog ettan :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Nr.3 & Nr.6

Svar: Okej, tack! :))
Johanna Fåglund

5 eller 6! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

AKP Photography

Oi det var et vanskelig valg, alle er jo så fine!! Men jeg må si nr 2, fordi jeg er sååå svak for vakkert lys og detaljer :D

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

Alla är ju verkligen hur fina som helst!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Du tar alltid så sjukt fina bilder!
Ääääääälskar värkligen din blogg!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder! ÄLSKAR den med med huset i diset <3

Svar: Taack! :))
Johanna Fåglund

1 eller 6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

5:an gillar jag mest! Väldigt fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Anonym

Gillar 6 mest, även 1,3 & 5. Haha det var alla utom två st men ändåå, fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Den sista är värkligen ändlöst vacker! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag tycker att bild nummer 2 och 6 är dom finaste :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alla är förstås jättefina men 4:an och 5:an är mina favoriter! :D Ser så himla mysigt ut.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: