Favorit i repris

Har inte vart ute och fotat någonting i år än så länge, knäppt! Det kom lite snö här, men den försvann ju såklart igen med en gång. Ska komma mer i dagarna nu, får hoppas att den får ligga kvar lite längre i så fall. Vill verkligen ut och fota, men det känns inte kul när det bara är grått och tråkigt.. 
Eftersom jag inte har några nya bilder lägger jag upp en av mina gamla favoriter :)) Var på våran första Norge-resa och vi hade bestämt oss för att inte stanna mer eftersom vi var lite sena (skulle passa en färja), men man kan ju inte låta bli när detta dyker upp vid sidan av vägen. 
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 

Förstår att det är en favorit. Riktigt grym bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, sjukt vacker bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Ssannaalicia

Åh herregud vad fint! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow, vilket ögonblick!:)

Svar: Ja, det var väldigt fint :))
Johanna Fåglund

Fantastisk bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

wow, vilken fantastisk bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, helt fantastisk bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh, så vackert! :) Kram

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vackert! Verkligen ett drömläge som man inte får missa ;).
Fin ny header du har gjort :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: