Bokedalen

Idag åkte jag och Lisa till Bokdalen och gick en sväng. Har snöat ännu mer nu och det är så fint när det lägger sig på träden som det hade gjort på vissa ställen :)) Får gärna snöa ännu mer om det vill. 
 
Det fanns is  
 
Vi hade en trollstavsduell innan vi gick vidare :)) Bilder på det kommer när jag har fixat dom lite. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åååh så utrolig magiskt!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Mina områden :D är så himla vackert här. Önskar jag orkade gå längre och kunde ut och fota där :)

Svar: Ja, det är jättefint där, speciellt på våren tycker jag :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder! Älskar den sista!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vad sköna bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

SV. Håller verkligen med :D man tror inte att den miljön finns utanför Gbg :D

Svar: Nej, verkligen inte. Så bra när det finns sånna fina ställen även här :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: