Blå och Orange

En till gammal bild bara för att jag inte har några nya. Det är en av mina favoritblombilder. Gillar hur den blåa bokehn blev mot den orangea blomman :p Men imorgon kommer jag förhoppningsvis att fota några nya bilder iaf (äntligen!). Har snöat lite idag och ska snöa mer imorgon :)) 
 
 

fint!!

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Underbart vacker bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt fin bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Otroligt vacker bild! :) Kram

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

vilken vacker bild!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina färger!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt fin!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Nydelig bilde, elsker fargene og stemningen!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: