Amurtiger

Här är två bilder från igår när jag och Lisa var på Nordens Ark. Tigrarna är så fina och dom har blivit så stora sen jag såg dom i somras. Kul att se dom i snön också där dom lekte runt lite, men tycker att det är ganska svårt att fixa bilderna med snön i bakgrunden så att det inte ska se konstigt ut :p 
Lisa lånade en av mina kameror (canon g15) som hon tog lite bilder med igår också, jag hjälpte henne att redigera några idag. Gå in på hennes blogg för att se dom bilderna hon tog :)) 
 
Den var så söt när den låg och bet i sin tass :)) 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

Superfina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! Vart ligger nordens ark?

Svar: Tack :)) En bit ifrån Lysekil.
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Den är ju SUPERSÖT!! Och den lilla, pluttiga tassen som den söta tigern gnager på...hihi....så sött! Grattis till den bilden...och ja, till de andra också! TIgern är vacker!

Svar: Jaa, hur söt som helst var den! Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: