Närbild

Vet fortfarande inte hur det blir med mitt nya macro som är trasigt, hoppas jag får höra något om det i veckan. Vill ju ha ett nytt tills macrosäsongen börjar, är ju inte så långt kvar nu. 
Får bli en macrobild från i somras bara för det. Går ju inte att ha ett inlägg utan en bild :p 
 
Nikon D800 - Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro 

Shiiiiit va cool bil! :D synd med att ditt macro är sönder hoppas att det går att fixa så att du kan ta fler fiiiina bilder!! :D

Svar: Tack :)) Har ju mitt gamla, men det var synd att mitt nya skulle vara sönder när jag fick det ;/
Johanna Fåglund

Btw!! Om du tror att du skulle illa att sprida glädje, kärlek och lycka på ett enkelt men kreativt sätt då kolla min Valentines Challenge och få en liten uppvärmning till 14 februari!! :D

Och fin header :)

Godmorgon håller tummarna de kommer

Svar: Jag med :p
Johanna Fåglund

Otroligt fin bild! :) Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, vad jobbigt att ha blivit av med sitt objektiv. Jag blev av med hela min kamera i helgen då min make satte sig på den och kamerahuset sprack :(

Svar: Vad tråkigt ;o Jag har ju iofs mitt gamla macro, men detta som är sönder är ju det jag vann precis. Inte så kul att få hem ett objektiv som är trasigt med en gång ;/
Johanna Fåglund

Jättefin bild, du är så duktig! Hoppas objektivet fixas, tråkigt att det blir så när man fått ett nytt.

Svar: Tack! :)) Ja, det är tråkigt ;/
Johanna Fåglund

Otroligt vackert :-) Du är så duktig :-) Kram

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Men gud vilken sjuk bild! Fattar inte hur du lyckas få till alla bilder så bra :)

Svar: Tack! :D Övar man mycket så lär man sig :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: