Månadssten - Februari

Här är sminkningen för februaris månadssten, Ametist. Gillar att använda lila nyanser i sminkningar. Hade många fler stenar nu än förra gången också, så jag blev mer nöjd med denna. Fast det såg bättre ut i verkligheten då det glittrade så fint :)) 
 
 

Så snyggt :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefint....

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättesnyggt, verkligen!! :D Alltid tyckt att lila är en så läcker färg och är glad över att ha just ametisten som månadssten! ^^ Ännu bättre är det förstås att lila passar så bra till mina gröna ögon med, haha!

Svar: Tack så mycket :)) Ja, lila är riktigt fint! Själv har jag gul topas som månadssten, ett tag kvar tills jag ska göra den :p
Johanna Fåglund

Så fint de blev :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, sååå fint :-) Älskar den lila färgen :-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

åååh, gud så fint!! utbrast "wooooow" när jag såg bilderna, du är så duktig!!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så coolt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Väldigt fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

sjukt fint! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Coolt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: