Elton

Igår blev det en lång resa i bil. Första biten, ungefär till borås när jag körde var det mörkt, det regnade och var massa dimma, sen kom det massa snö också i några minuter, såg knappt nånting, lite jobbigt att köra då Vädret blev bättre och sen hade vi soligt nästan hela dagen. Och på hemvägen vid borås var vädret samma som på morgonen typ :p Vi åkte ju inte för skojs skull upp till Stockholm och tillbaka utan det var för att Viktor (min bror) och Lisa hade köpt en liten hund som vi skulle hämta. 
Han är verkligen hur söt som helst. Det är en yorkshireterrier, han heter Elton och är 8 veckor gammal. Så nu har vi en liten vovve här hemma. Han är inte lätt att fota, men tog några nyss som blev bra :)) 
 
 

Så fina bilder! jättesöt liten hund<3

Svar: Tack :)) Ellerhur!
Johanna Fåglund

Men guuuuud vilken sötnos!

Svar: Jaa! :))
Johanna Fåglund

men åh så söt!

Svar: Ja, ellerhur! :D
Johanna Fåglund

Naaw!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Nej men gud vilken sötnos! Bild nr2 är ju bara helt sockersöt! :D

Svar: Ellerhur :))
Johanna Fåglund

Men fyyy så söt!!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Men guud så go! Har själv en valp på 14v. En liten mini aussie

Svar: Jaa :)) Åh, vad roligt!
Johanna Fåglund

Nej men gud vilken söt :D

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Åh, herrejistanes vilken söt valp!! Hoppas du fotar Elton ofta framöver, gillar hundbilder ju!

Svar: Ja, verkligen :)) Det kommer jag säkert göra!
Johanna Fåglund

Överdos av söthet!! :P

Svar: Ja, verkligen! :P
Johanna Fåglund

Hur söt som helst!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: