Snögubben

Lägger upp en snögubbe lite såhär mitt i natten. Fotade den bilden förra året, men tycker han är söt, så han får vara med på bloggen i år igen :p 
 
Nikon D800 - 50mm 1.4

Känns bra att du postar ngt som är åt snöhållet då den riktiga snön lyser med sin frånvaro =)

Svar: Hehe jaa, det var lite så jag tänkte :p
Johanna Fåglund

Söt :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

jätte fina bilder! vad händer idag :)?

Svar: Tack! :)) Varit i Ullared och så :p
Johanna Fåglund

Söt :)

Svar: :))
Johanna Fåglund

ÄNTLIGEN kan jag kommentera din blogg och säga hur mycket jag älskar den, har snart vart en följare till dig i 1 år, älskar dina bilder!

Svar: Åh, vad roligt! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

cool

Svar: Tack!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: