Musik

Har börjat redigera fler bilder från norge nu, men har inte hunnit klart med alla för nästa inlägg, så här kommer lite musik så länge :))
Jag skrev ju i söndags att jag skulle lyssna på McBusted's nya album. Jag hoppades verkligen att jag skulle gilla det eftersom jag älskar McFly så mycket, dom har ju lite annorlunda stil nu. Men jag blev positivt överraskad av albumet, gillade dom flesta låtarna :)) Känns som att Tom och James har haft mycket att göra med låtarna när man tänker på texten på vissa :P Det är kul iaf att det kommer något nytt från dom. Senast McFly släppte ett album var för 4 år sen om man inte räknar med ett samlingsalbum för 2 år sen (där dom iofs hade några nya låtar).
Fastnade speciellt för "Gone" och "What happened to your band". 
 
Sen släppte ju One Direction nytt album också för några veckor sen. Där blev jag inte lika positivt överraskad faktiskt. Ville ha lite mer "midnight memories"-stuk på det, men dom flesta låtarna var så lugna. Men gillade det mer och mer när man lärde sig låtarna bättre och nu tycker jag att det är riktigt bra ändå. 
Gillar speciellt "Girl Almighty" och "Where do broken hearts go". 
 
Har ni lyssnat på något av albumen? Vilka låtar gillar ni mest isf? 
Här under kommer mina favoriter :)) 
 

Tycker också att Gone och What happened to you band var bäst :)

Svar: Hehe, dom är verkligen bra :)) Sen tyckte jag 23.59 är av dom bästa också.
Johanna Fåglund

sv Gillar Hate Your Guts också!

Svar: Den gillade inte jag så mycket faktiskt :p Är lite förvånad över det egentligen för förr lyssnade jag alltid på liknande sån musik :p
Johanna Fåglund

Var inne på Spotify och letade efter McBusted för ett tag sedan men då hittade jag bara What Happend To Your Band. Har inte hunnit kolla om det finns fler låtar nu, vet du det? Förstår inte riktigt varför de ändrat sig i musiken lite för BUSTED och McFly var lite lika i musiken och nu är det ju bara ihopslaget. Men gillade låten jag hörde iaf 😄

Svar: Ja, hela albumet finns där nu :)) Det är lite speciella låtar, annorlunda, men jag gillade det ändå. Fast hade nog föredragit om McFly kunde fortsätta själva snart :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: