Vattenfall

Jag ville hitta på någonting att göra i lördags istället för att bara sitta hemma, så jag och Tobias åkte en sväng till Ramhultafallet och fotade. Det regnade ganska mycket först, men solen kom fram efter en liten stund så det var härligt. Har varit där och fotat flera gånger, men jag tycker att det är ett så mysigt ställe så jag gillar att åka dit. 
Blev inte så många bilder, dom flesta blev ganska lika, så jag har bara redigerat tre stycken. Fast dom två understa är gjorda av flera ihopsatta bilder för att jag skulle kunna få med mer med mitt 50mm. Typ som panorama, men jag har fotat på höjden också :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 

wow, den sista var jätte fin:)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fina bilder! vill också åka dit nu när det är grönt :)

Svar: Tack! :)) Du borde göra det innan färgerna försvinner, är mycket finare nu än när vi var där :p
Johanna Fåglund

De e ju så snyggt! Du skulle ju lätt kunna sälja dessa som planscher :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så otroligt läckra bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt, magiskt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: