Tack mamma! :))

Tog lite bilder idag på min nya klänning som min mamma gjort till mig. Har en annan klänning i denna modellen som jag tycker om väldigt mycket och jag har velat ha en till, men har inte hittat någon liknande i en affär. Jobbigt när man vill ha något som man inte kan hitta :p  
Jag och mamma åkte till en tygaffär och kollade ut tyger istället. Fastnade för ett rosa/lila/turkost tyg direkt när jag såg det (älskar dom färgerna tillsammans) som kostade typ 30kr. Sen sydde mamma en klänning i den modellen som jag ville ha. Är hur nöjd som helst! Tack mamma!! :D Önskar att jag själv kunde sy :p 
 

åh herregud vad fin klänning!!

Svar: Tack! :D Är riktigt nöjd!
Johanna Fåglund

åh så fin!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Supersnyggt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefin klänning! Passar dig väldigt bra med! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Snygg klänning :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fin klänning!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Gud så fin klänning!
Jättefina färger :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: