Lite blixtar

Blir ett till inlägg idag med några bilder som jag tog igår kväll. Jag satt i soffan med datorn och såg hur det blixtrade till på himlen. Flög upp ur soffan och snabbt fram med kamera och stativ och ut på balkongen. Där tog det bara fyra minuter tills jag hade fått tre bilder på blixtar. Tobias som satt och spelade var inte lika snabb som mig så han missade dom. Vi stod kvar och efter en kvart kom en till blixt som vi båda fick med på bild :)) Sen kom ett riktigt ösregn (tur vi har en balkong som skyddar bra för regnet) , vi väntade en stund till, men kom inga fler. Jag fick iaf fyra blixtbilder så jag är nöjd :)) 
 
Undrar ni hur jag fotat bilderna har jag ett inlägg här om hur man tar blixtbilder. 
Ser typ ut som att blixten slår ner i trädet, men den är bakom :p
Nikon D800 - Nikon 16-35mm

Så snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättecoola bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh men shit vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow, så snyggt

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Coola bilder :) Här har det åskat sen igår kväll..

Svar: Tack så mycket :)) Jasså, hade velat att det gjorde det här med :p
Johanna Fåglund

Riktigt mäktiga bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt snygga bilder igen du är verkligen en stor inspirations källa vad gäller fotografering :)

Svar: Åh, tack så mycket. Så himla roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Sjukt snyggt !

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

ÄLSKAR den stående blix-bilden du har!!! Underbar :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: