Kvällsljus <3

Var ute lite förut, så härligt att bara gå runt och fota, har inte gjort det på länge nu. Här är tre bilder på några fina blommor i det fina kvällsljuset :))
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Wow :D

Svar: :))
Johanna Fåglund

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! Ha en bra dag!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Härligt ljus! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vila vackra bilder. Älskar liljor

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Hejsan, när du knäpper kort på vatten så att det ser ut som att vattnet rör sig, vad för inställningar använder du då?
Jag har själv en Nikon och när jag ska knäppa kort på vatten på samma sätt (försöka iallafall) så blir bilderna jätteljusa. Tips?! :o

Svar: Jag har ett inlägg där jag förklarar hur man fotar vatten på det sättet :)) http://stargirlphoto.blogg.se/2013/february/att-fota-vattenfall-2.html
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: