Från min balkong igen

Igår kväll såg jag att det blixtrade igen, så jag tog ut kameran på balkongen och fotade. Det kom bara en blixt till efter att jag hade sett den första, men jag fick den iaf på bild, så det var ju bra :)) 
Idag har jag träffat Jennie som jag inte träffat på typ ett år. Hade med mig Elton så han fick leka med hennes lilla hund Lukas. Oj, vad dom sprang runt tills dom blev helt slut och somnade båda två :p 
 

Vacker bild, magiskt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

VIll och SKA fånga en blixt på bild jag med!

Svar: Det kommer du säkert få, bara man har tålamod och lite tur :p
Johanna Fåglund

Jag har fångat en enda blixt på bild under hela mitt liv, tycker det är jättesvårt haha!
Du tar väldigt fina bilder! :)

Svar: Nej, det är inte så lätt, speciellt inte om det blixtrar på dagen. Så en bild på en blixt är ändå bra :)) Tack!!
Johanna Fåglund

coolt att du hinner fota

Svar: Med en längre slutartid är det lättare att hinna fota :))
Johanna Fåglund

snyggt! Har du något tips hur man lyckas fånga en blixt på bild?

Svar: Tack! :)) Ja, gå in i min fototips-kategori och skrolla ner så hittar du ett inlägg som jag skrivit om att fota blixtar.
Johanna Fåglund

Vad häftig bild! Snyggt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken jäkla timing att pricka blixten! Hur många försök krävdes det?

Svar: Blixten fick jag på min andra bild jag tog, men det är lättare om man har en lite längre slutartid :))
Johanna Fåglund

Cool bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jäklar vilken grym bild! As nice juh! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jätte vacker bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

vilken häftig bild!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

COOOOLT!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså sååå snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh wow vad snyggt! Hatar åska! Men det är så himla fint! :)

Svar: Tack! Jag brukade hata åska, men inte längre. Är så kul att fota :P
Johanna Fåglund

Vilken häftig bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fräsig bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken bra balkong du skaffat dig ;) Snygg bild som alltid !

Svar: Ja, jag gillar den :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Riktigt cool bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

cool bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad häftigt, väldigt svårt att lyckas fånga förstår jag?

Svar: Tack! :)) Egentligen är det ju mycket tur att blixten kommer under tiden man tar bilden. Men på dagen är det lite svårare än på natten :p
Johanna Fåglund

Cool bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så himla fin bild! måste kolla inlägget om hur man fotar, synd bara att det inte åskar så ofta :(

Svar: Tack :)) Gör det! Nej, borde göra det oftare och på natten.
Johanna Fåglund

Fantastiskt! Har själv länge velat fota när det blixtrar ute, men vet inte riktigt hur man ska gå tillväga.. Skulle du vilja förklara hur man gör? Kanske i ett inlägg? Jag vore verkligen såå tacksam! :)

Svar: Tack :)) Längst ner i inlägget här uppe finns en länk till ett annat inlägg där jag förklarar hur man fotar blixtar.
Johanna Fåglund

Wow, vilken bild :o

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

nejmen gud, va vackert och farligt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så mäktigt!!

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Waw! Mycket snyggt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Mäktigt! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Cool bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Har alltid försökt fånga blixten men blir aldrig bra bilder, så är lite avis på dig nu haha!

Svar: Jag har också försökt många gånger utan att lyckas, man får bara inte ge upp :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Neej vilken läcker!

Svar: Å, tack! :))
Johanna Fåglund

vackert

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vilken häftig bild!
Om du vill får du gärna kika in på min blogg :)

Svar: Tack :)) Det kan jag göra.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: