För ett år sedan ..

Inatt för ett år sedan stod jag och Tobias ute vid en fjord i norge och fotade något som jag alltid hade velat fota, norrsken! Känslan av att stå där och se/fota något så häftigt var verkligen något speciellt. Därför tänkte jag lägga upp två bilder nu som jag tog då för precis ett år sen. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm

Så himla häftigt! Jag vill också fota det någon gång i livet :)

Svar: Tack :)) Det var verkligen häftigt. Skulle vilja fota det igen och ha det typ ovanför istället för långt bort :p
Johanna Fåglund

Häftigt! Det är verkligen en grej att drömma om.., och så roligt när man kan förverkliga drömmar...

Svar: Ja, verkligen :D
Johanna Fåglund

Så vackert! Jag skulle också gärna vilja fota norrskenet i Norge. Förhoppningsvis kommer vi iväg dit en sväng till i år, lite senare i höst, så då kanske jag får chansen.=)

Svar: Tack :)) Hoppas du får se det då!
Johanna Fåglund

Vad häftigt, måste vara en sådan upplevelse att få vara med om.

Svar: Ja, det var det! :))
Johanna Fåglund

vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder! Du lyckas ju alltid!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Helt fantastiska bilder!! Jag skulle också mycket gärna vilja få chansen att fota norrsken, förhoppningsvis så får jag det någon gång ;)

Svar: Tack :D Det är verkligen kul att ha fått fota det, hoppas du får chansen att göra det också någon gång :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: