:))

Ikväll ska jag på bio med Tobias och se Guardians of the galaxy. Ska bli kul, var rätt längesen jag var på bio nu. Någon som sett den filmen? 
Blir en bild idag som jag tog 2012 som jag fortfarande tycker om, men imorgon ska jag försöka hinna redigera lite bilder från Sicilien. Har ju varit så himla seg med dom bilderna ;o Är ju ändå på den dagen som var roligast att fota, så hoppas att jag blir klar med dom från den dagen imorgon :)) 
 
Nikon D80 - Tamron 90mm 2.8 macro

Sjukt fin bild :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fint! Är det fruset vatten eller vad är kristallbitarna i dropparna? :)

Svar: Tack :)) Det är vatten och glitter :p
Johanna Fåglund

Helt fantastisk bild! :) Du är så himla duktig.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Utrolig fint bilde :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vacker bild

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: