Dragonfly

Nu är jag hemma igen efter en helg hos Tobias föräldrar. Har nästan inte fotat någonting då det regnade typ hela lördagen och idag var vi på dop och åkte hem direkt efter. Men vi var ute på en promenad igår på kvällen när det hade slutat regna. Hade med mig kameran även om ljuset inte var så bra, man vet ju aldrig om det kommer något att fota. Hittade en trollslända som satt väldigt stilla som jag tog massa bilder på :p Behövde ha hög iso, men kul att få fota en trollslända som inte flyger iväg efter en sekund :p Mer än så fotade jag inte, men här är några bilder på sländan iaf.. 
 
Den satt till och med på Tobias arm en stund. Väldigt tam slända :p
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Du är grymt bra på att fånga djur på bild =)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh jag bara älskar dina fotografier! Följer bloggen via bloglovin och alltid när jag ser att det har dykt upp något nytt så är jag här på blixten, haha. Så sjukt duktig du är, underbart! :)

Svar: Åh tack!! Vad glad jag blir av att höra detta :D
Johanna Fåglund

Du är så otroligt duktig :-)

Svar: Tack :D Jag fick mössan idag. Jättefin är den! Ska ta en bild och lägga upp på bloggen någon dag :))
Johanna Fåglund

Sv: åh, så bra att den kom fram och att du gilla den :-) :-) :-)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Älskar färgerna i sista!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, jag älskar trollsländor, de är så häftiga. Riktigt läckra bilder du fångade på den :)

Svar: Jag också, det är dom verkligen! Tack :D
Johanna Fåglund

wow, vilka härliga bilder:D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: