Björnar

Har inte fotat något nytt så jag gick igenom några mappar från i somras och kom till bilderna från borås djurpark som jag fotade på midsommarafton. Såg att jag inte hade lagt upp några bilder på björnarna, så jag redigerade några av dom nu. Vi kom ju precis till rovdjursmatningen, så efter vargarna var det björnarna som skulle få mat. 
Skulle vilja åka till någon annan djurpark och fota som jag inte varit på innan :p 
 
Väntar på mat :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Åh, så fina! Gos!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Veronica (lowgrenvera)

Härliga bilder verkligen. Min sambo är björnfotograf. Han brinner för våra svenska björnar i det fria visserligen. Han tyckte oxå dina bilder var fina. Var ju tvungen att visa såklart! :)
AG wildlife experience på FB. :) Ha det så gott!

Svar: Tack så mycket! Åh, vad roligt :)) Väldigt häftigt att få fota björnar på riktigt, är ju inte riktigt samma sak att fota dom på djurpark :p
Johanna Fåglund

Vad fina foton! Så söta!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Den som står upp på första bilden är ju såååååå söt!

Svar: Ja, ellerhur!
Johanna Fåglund

Wow vad fina bilder! Älskar den när björnen står upp

Svar: Tack :D Ja, den var så söt när den stod så :p
Johanna Fåglund

Så coola bilder, är det paprika & äpplen dom äter? :)

Svar: Tack! :)) Aa, jag tror det är det :p
Johanna Fåglund

Super fina bilder, så söta björnarna är, haha :)

Allt bra med dig? :)

Svar: Tack! :)) Ja, det är bra.
Johanna Fåglund

åh vilka snygga bilder! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, så fina bilder! :D
Har själv lite bilder där björnarna står på bakbenen, men jag vet inte riktigt hur jag ska redigera dem så att de ser bra ut, haha :(

Lodjuren matas ju också under rovdjursmatningen, så jag blev lite nyfiken på om du fick bilder på dem? :o

Svar: Tack :D Du brukar ju ha så bra bilder, så är säker på att du fixar det :)) Nej, tyvärr fick vi aldrig se lodjuren, dom ville inte komma fram.
Johanna Fåglund

Haha, den som står på bakbenen är ju bara för söt!

Svar: Haha ja, ellerhur :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Björnarna sover alltid då jag ska fota dem, eller så går dom bara runt xD

Svar: Tack :)) Du får försöka pricka in när dom ska få mat, så är det nog fart på dom.
Johanna Fåglund

åh, vilka sötnosar:) Jätte fint fångat:)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: