- - -

Igår var vi på bröllop hela dagen, en släkting till Tobias gifte sig. Det var jättefint med en utomhusvigsel. Sen bjöds det på afternoon tea, så det var ett lite annorlunda bröllop, men roligt och väldigt fint :)) Jag hade inte kameran med mig så har inga bilder därifrån.
Jag kan fortfarande inte använda min dator så jag lånar Tobias just nu. Hoppas att vi kan få den att funka idag iaf. Det är så jobbigt att inte kunna använada sin egen dator ;/
Denna bilden tog jag för lite över en vecka sen. Ljuset var väldigt fint den kvällen. 
 
 

Så roligt med ett lite annorlunda bröllop. Synd med din dator. Men en super snygg bild :-)

Svar: Ja, det var det :)) Aa, hoppas att den funkar snart igen. Tack :))
Johanna Fåglund

Superfin bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: